کلمه: شورای هماهنگی راه سبز امید باصدور بیانیه ای از مردم ایران دعوت کرد روز یکشنبه، اول اسفندماه، به منظور هفتمین روز شهادت دو شهید تظاهرات ۲۵ بهمن و بزرگداشت یاد و خاطره سایر شهدای جنبش سبز،در تجمع های تهران و شهرستان شرکت کنند.
-
اصفهان، دروازه شیراز(میدان آزادی)، ساعت 3 بعد از ظهر
وقت تنگه و بدون اطلاع رسانی هم کاری از پیش نمی ره، پس با امید از الان اطلاع رسانی رو شروع کنیم. رسانه شمایید…
در صورت امنیتی بودن جو، تظاهرات سکوت برگزار می شود.



دوستان در نظرشون دقت کنن. فراخوان تظاهرات تبلیغ می طلبه. آیا دوستان این تبلیغ رو انجام می دن؟
دوست عزیز وقت خیلی کمه ما که اطلاع رسانی میکنیم فقط میدان انقلاب نباشه که اصلا فایده نداره دروازه شیراز بهترین جاست
دوستان کلمه برای یکشنبه فراخوان داده
ما هم باید از همین حلا شروع کنیم …به نظر من دروازه شیراز
اول راهپیمایی سکوت ودر صورت کثرت جمعیت شروع به سر دادن شعار کنیم
وقت تنگ است رسانه شمایید
مرکز تجمع راهپیمایی اول اسفند تهران – ساعت ۳ بعداز ظهر – چهار راه ولی عصر و پارک دانشجو – یعنی نزدیکترین نقطه به خانه میر حسین موسوی در خیابان پاستور – برای آزادی میر حسین موسوی از حصر خانگی. اگر به هر دلیلی امکان آمدن به راهپیمایی ندارید با ماشین در سطح شهر حرکت کنید، یا فقط در مقابل در خانه خود بایستید.
با توجه به وضعیت امنیتی که 25 بهمن در میدان انقلاب بود ، تجمع در میدان فایده ای ندارد.
تجمع باید در محلی باشد که نیروهای پلیس و ساندیس خورهای شتر سوار به راحتی دسترسی نداشته باشند ، استفاده از ترافیک چهارباغ بالا بهترین راهکار است تا در حرکت نیروهای پلیس و شتر سوارها خلل ایجاد کرد و همچنین چهارباغ بالا کوچه هایی دارد که در صورت درگیری به بهترین وجه میتوان از انها استفاده کرد ، در ضمن مواظب به پارکینگهای عمومی باشید چون محل اختفای نیروهای پلیس در 25 بهمن بود!!
با راه سبز موافقم
اوج جنایت!!!!!؟؟؟؟؟
شلوار کروبی پایین کشیده شد…
http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=131&catid=53
اوج جنایت!!!!!؟؟؟؟؟
شلوار کروبی پایین کشیده شد… .
http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=131&catid=53
من وبلاگ ندارم که بنویسم، لطفا به همه بگید که، این دفعه میخوان عدّهای رو مسلح کنند و بین مردم بفرستند، عدّهای بسیجی رو قربونی کنند که بگند مردم مسلح هستند.و هرکسی رو که میگیرند به جرم مبارزه مسلحانه عدم کنند. باید از حالا در همهٔ تریبونها گفت که اگر کسی مسلح بود از جنبش سبز نیست. مثل سپاه که الان اعلام کرده، ما به مردم شلیک نمیکنیم. تو رو خدا به همه بگید تو فکبوکشون بزنند،، ما نه بسیجی هستیم نه مسلح!
با سپاس فراوان به دوستان خیلی جا ها و خیلی وقتا من گفتم انقلاب به درد نمیخوره واسه تظاهرات به دلیل حضور گسترده ساندیس خور و مراکز امنیتی در اون منطقه، منطقه انقلاب قلب تپنده نیروهای ضد شورش و سپاه و بسیج و مفاسد و مواد مخدر و کلانترهای بیشمار است!
میدان آزادی(دروازه شیراز) خیلی گزینه بهتری میتونه باشه با توجه به اینکه دیگر نمیتونن از اون امکانات استفاده کنن اگه دیده باشید در 25 بهمن در اصفهان پارکینگ را به پادگان تبدیل کرده بودند که این در میدان آزادی امکان پذیر نیست!!!
میعادگاه ما ساعت 15 روز یکم اسفند ماه میدان آزادی
چهارباغ بالا با توجه به عریض بودنش و کوچه های زیادی که داره محل مناسبی هست. تجمع در میدان آزادی با توجه به وجود دوربین های اطلاعات که روی ساختمان استخر انقلاب هست و همچنین انقلاب که روی مجتمع تجاری انقلاب نصب شده ،خوب نیست ، چون تمامی فعالیتهای جنبش زیر نظر آنهاست ، همچنین دوربینهای ترافیکی چهارراه نظر نیز بر ضد ما هستن ، بنظر من بهترین مسیر حد فاصل بین مجتمع پارک و مجتمع هزارجریب است چون حداقل کنترل رو روی ما دارن و ترافیک بیشتر این مسیر به نفع ماست.
درود
باید جایی باشه که همه بشناسن و راحت بشه اطلاع رسانی کرد. وقتی جمع شدن ملت می شه جمعیت رو به داخل خیابون سوق داد.
این رو بدون تا زمانیکه سازمان مجاهدین و سلطنت طلبها خود را با سبزها قاتی میکنن و به طرفداری از جنبش سبز تظاهر میکنند،نه تنها به نتیجه نمیرسید،بلکه رژیم بهترین استفاده رو از این ها میکنه در واقع وجود مجاهدین و سلطنت طلبها فقط به نفع خامنه ایست.شما خوب میدونید که مردم چشم دیدن سازمان مجاهدین و سلطنت طلبها رو ندارن.میبینی که هر روز دارن فیلم روبوسی رجوی رو با صدام نشون میدن.من بهت قول میدم هر وقت جرس حسابش رو از اینها جدا کرد به پیروزی میرسه و خامنه ای گورش رو گم میکنه.
شادروان بازرگان زمانی در دفاعیه خود در دادگاه خطاب به قاضی دادگاه نظامی رژیم شاه گفت: “ما آخرین کسانی هستیم که از راه قانون اساسی به مبارزه سیاسی برخاسته ایم. ما از رییس دادگاه انتظار داریم این نکته را به بالاتریها بگویند.”
آقایان سپاهی بسیجی اطلاعاتی امنیتی و پاسدار! فرماندهان سابق و فعلی! چشمانتان را باز کنید!
پنبه ها را از گوشهایتان بیرون کنید و اخرین نداهای مسالمت جویانه ما را بشنوید!
این سلاح و تفنگ وگلوله را خود ما ملت ایران به دست شما داده ایم.
آقایان!خیال برتان ندارد!
سخن از محاکمه و اعدام و فتنه میکنید و برای ازاله ترس و وحشتتان در ظلمات خودخواسته و خودساخته ای که به آن گرفتار آمده اید عربده می کشید!
به تمام مقدسات قسم اگر پای شرف و حیثیت ما ملت بمیان آید تمام هستی تان را به آتش می کشیم!
اهل و عیال و دودمان شما در میان همین “ما ها” زندگی می کنند. نگذارید بشود آنچه نباید!
عده و عقبه تان جرثومه هایی چون جنتی و نقدی و حسین شریعتمداری و احمد خاتمی اند؟
بفهمید این را ابلهان!
بفهمید پیش از آن که ما به نتایجی دیگر برسیم…
مهم اينه كه اطلاع رساني بشه .
از الان شروع كنيد و هر فردي 3 يا 4 نفر از اطرافيانه خودشو خبر كنه . شايد به نظر كم باشه ولي كم بودنش باعث ميشه انجام بدين به مرور زمان همه با خبر ميشن .
البته مواظب باشين . بهتره از تلفن هاي عمومي استفاده كنيد .
زمان كمي داريم پس بايد زود شروع كنيد .
تجربیات 25 بهمن
تجربیات 25 بهمن
1- شرکت در تجمعات حتما به معنی حضور در خط اول نیست… می توانید در خیابانهای اطراف تجمع کنید و حداقل در مسیرهای منتهی به تجمع ترافیک ایجاد کنید… ( در 25 خ انقلاب را بسته بودند تا ماشین های پر از نیرو و موتورسوارها را بتوانند به محل تجمعات برسانند) تو را به همه مقدساتتون بیای بیرون مهم نیست کجا فقط بیاید بیرون…
2- نیمی از جمعیت را زنان تشکیل می دهند … در حمله های اولیه آنها به عقب بر می گردند … صحنه را خالی نکیند بلکه در خیابانهای اطراف پراکنده شوید ولی به خانه بر نگردید
3- تعداد مردم بیشتر از نیروهای مهاجم است… در حمله های آنها می توانید عقب نشینی کنید و دوباره برگردید… با چند حمله اول حمله آنها به خانه برنگردید… بیاستید آنها سریع تر فرسوده و کلافه می شوند…
بچه ها محل استقرار بسیجی ها در ایسگاه پلیس اول چارباغه بالاست وضد شورشا هم میرن تو استخر انقلاب, احتمالا بخوان درصورت جمعیت زیاد از100متر پایین تر از مجتمع پارکو ببندن ونیرو هاشونم هی تو رفتو آمد بترسونند مثل 18 تیر پارسال ولی اگر بتونیم با پخش شدن نیرو هامون از حدفاصل در وازه شیراز تا سر سی وسه پل برنده اییم ,,راستی اگه جمعیت زیاد بود باید پخش خیابون شیم
در صورت درگیری به نظر من رحم نکنید من که زدم به سیم آخر
………..امروزوفردا باید وحشت ناک اطلاع رسانی کنیم .
اگر به تظاهرات روز 25 بهمن نگاه کنیم می بینیم که در آن روز نیروی انتظامی از صبح نیروهای خود را در خیابان انقلاب مستقر کرد و از ظهر تمامی مغازه های مسیر انقلاب و آزادی را بست و بعد در بعد از ظهر ایستگاههای تمامی اتوبوسهای شمال جنوب تمامی خیابانهای متقاطع با انقلاب و آزادی را در حوالی خیابانهای انقلاب و آزادی بست و همین عمل را با مترو انجام داد. این عمل باعث شد که مردم دیر به محل تجمع برسند. وقتی مردم پراکنده و با دسته های کوچک برسند هسته اولیه تشکیل نمی گردد و نیروهای سرکوبگر میتوانند آنها را که ابتدا رسیده اند و یا بعدا میرسند را سرکوب کنند.انجام این کارها برای نیروی انتظامی بسیار آسان است زیرا این عمل را فقط برای یک روز انجام میدهد. حال اگر قرار باشد که هر روز مردم به بیرون بیایند آیا میتواند این کار را هر روز تکرار کند. من یک راه حل برای خسته کردن نیروی انتظامی و ایجاد خشم عمومی بر علیه آنها دارم. ما اگر اعلام کنیم که هر روز از ساعت سه تا شش بعد از ظهر از اول تا 29 اسفند برای تظاهرات به خیابانهای انقلاب؛ آزادی و ولیعصر می آییم آیا نیروی انتظامی میتواند هر روز همه جا را آنهم در طول یک ماه قرق کند.مسلما نه
یک راه حل برای کم کردن تلفات داریم آنهم اینکه مردم در حالت عادی برای پیاده روی بیایند ولی باید جمعیت زیادی بیایند تا در زمان مناسب بتوانند شعار داده و تظاهرات جانانه ای برپا کنند. ادامه این وضع در یک ماه قطعا جواب میدهد
ما همه می آییم
rooze 1 esfand roze akhare mardom dge sazesh na aslahe hara biroon biavarid ya koltof moltof
برادر آرام باشید! مبارزه مسلحانه اصلا لازم نیست! ارتش و سپاه بیان وسط شهدا چند برابر بشن که چی؟ اصلا مبارزه خیابانی باید گزینه دوم باشه و گزینه اصلی مبارزه فرهنگی و آگاه سازی باشه.
yahoo chat ro daryabid
آخرین وصیت امام در ساعات پایانی عمر پربرکتشان به آیت الله خامنه ای و آقای هاشمی: من برای انقلاب هیچ خطری احساس نمی کنم مگر جدایی شما دو نفر
http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=134&catid=46
برادر من
کم تر نظر نامربوط بدین.
متشکر
sabze etelaatiye
سلام به دوستان سبــــــــــــــــــز
بله دروازه شیراز گزینۀ مناسبتریست چون اینطوری اولا مکانهای فرار به مراتب بیشتر و وسیعتری در اختیار مردمه همچنین ساندیس خورا دیگه مثل 25 بهمن و تظاهرات دیگه جلوی تجمع مردم را با بستن جایی مثل سی و سه پل نمیتونن بگیرن.
دوستان ،نظر من اینه که خیلی رو این اسرار نداشته باشید که حتما هسته اولیه در میدان آزادی ابتدای چهارباغ بالا تشکیل شود، می تونیم از مکان های پایین تر مثل ابتدای خیابان بهار آزادی یا چهارراه شریعتی یا پایین تر شروع کنیم، چون هر چه هسته اولیه پایینتر باشد زمان بیشتری لازم است تا نیروها از استخر انقلاب به هسته اولیه برسند علاوه بر اون ماشین ها هم با ایجاد ترافیک پیوسته در ابتدای چهارباغ بالا خیلی می تونند به ما کمک کنند… مطمئن باشید ما پیروزیم
میدان آزادی و چهار باغ بالا جای خیلی مناسبه چون خوب راه فرار داره فقط اطلاع رسانی لازمه
بهترین روز تظاهرات چه در داخل ایران و چه در خارج شنبه یا یک شنبه هست چون:
۱- در خارج تعطیل است و ایرانیان در همه جای دنیا میتوانند همراه با داخل تظاهرات کنند.
۲- جنبش ایران به اخبار آخر هفتهٔ تمام دنیا تبدیل خواهد شد
۳- هر جمعه در برنامهٔ پارازیت برای آن اطلاع رسانی خواهد شد
در ضمن فکر میکنم شعار “رفراندوم” که عبارتی هست که برد بین المللی دارد شعار بسیار خوبی در تظاهرات (چه داخل و چه خارج) است.
به نظر من تظاهرات خارج از ایران باید از این پس در مقابل سفارت کشورهای حامی رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی مثل چین روسیه، ونزوئلا، بولیوی و … بر گذار شود تا آنها بدانند که این رژیم رفتنی است و چنانچه به حمایت خود از این رژیم ادامه دهند در ایران آزاد آینده متضرر خواهند شد.
[...] This post was mentioned on Twitter by arashkparsa and خبر هاي جنبش سبز, balatarin feed. balatarin feed said: مکان تجمع ۱ اسفند اصفهان:دروازه شیراز ساعت۳: مکان تجمع یک اسفند اصفهان از سوی صفحه فیسبوک ۲۵ بهمن اصفهان و وبلاگ… http://bit.ly/hxcpbg [...]
منزل ما دروازه شیراز است، کوچه ها له، در خانه را باز میگذاریم و به همسایه هم مگویم
ما پیروزیم
بچه ها خدا رو شکر که از انقلاب دراومدیم دیگه میدون انقلاب بسه …. تو دروازه شیراز سعادت آباد رو فراموش نکنین همچنین دوستانی که می تونن و هستن برای دروازه تهرون هم برنامه بدهید…. نمی دونید چقدر سخته کنترل این دوتا میدون باهم یکی جنوب یکی شمال … ما قبلا توی فکر کنم 30 خرداد88 این کارو تست کردیم و همه جا می گفتیم دروازه تهرون دروازه شیراز و خبرهای خوبی از اونجا شنیدیم….
ممنون آتوسا
ما توی 25 خرداد نمی دونی چقدر توی بهار آزادی دویدیم تا رسیدم به یه پارکینگ خونه و رفتم زیر ماشینشون قایم شدم … نجاتمو اون روز مدیون صاحب اون خونم ….
در خبر ها آمده است که جمعی از فرماندهان سپاه طی نامه ای به فرمانده ی کل سپاه (جعفری) خواهان موافقت ایشان با عدم دستور استفاده از سلاح گرم در برابر تظاهرات مردی شده اند.
حال دو روی سکه را ببینیم.یک نظریه میتواند این باشد که فرماندهان سپاه با بررسی اوضاع منطقه به این نتیجه رسیده اند که فروپاشی نظام نزدیک است و برای آنها بهتر است که هرچه زودتر به صف مردم معترض به نظام بپیوندند.در این صورت میتوان امیدوار بود که به زودی و در روزهای آتی حرکت مردمی و جنبش سبز به نتیجه خواهد رسید.که این شاید بهترین خبر برای جنبش سبز از زمان شکل گیری تا بحال باشد.
نظریه دوم ولی بسیار پیچیده و خطرناک است.
با توجه به کشته شدن دو تن از معترضان در جریان تظاهرات 25 بهمن، و دستپاچه گی حکومت برای مصادره ی این دو شهید و شروع بازی مظلوم نمایی و خشن نشان دادن چهره ی معترضان (به این بهانه که این دو تن طرفدار حکومت بوده و توسط معترضان به قتل رسیده اند) میتوان به این نتیجه رسید که انتشار این نامه شروع یک بازی بسیار خطرناک است.سپاه با انتشار این نامه قصد دارد از هم اکنون مسئولیت هرگونه تیر اندازی را در روز 1 اسفند از خود صلب کند.از دیگر سوی با متشنج کردن جو تظاهرات و ترور تنی چند از نیروهای سپاهی و بسیجی(ترجیحا افراد رده پایین تر) این اتهام را متوجه معترضین و رهبران جنبش سبز کند.که در این صورت دستی باز برای هرگونه حمله به رهبران جنبش سبز و هرگونه برخورد شدید و خشونت بار با تظاهرات بعدی معترضان خواهند داشت.در بازی شطرنج حربه ای وجود دارد به نام “قربانی پوزیسیونی” که در آن میتوان با قربانی کردن یک مهره از خود به مقاصدی بالاتر و بهتر برای پیروزی هرچه سریعتر بر رقیب دست یافت.
هوشیار باشید و این دو نظریه را تحلیل کنید.این دو روی سکه بود که هر کدام جنبش سبز را به سمتی سوق میدهد.
یکی به سوی پیروزی زود هنگام، و دیگری به سوی بازی ای سخت و خشن با تلفات بسیار زیاد.لطفا شتابزده عمل نکنید و هر حرفی را به سادگی باور نکنید.
البته به نظرم یک بدی اینکه راهپیمایی یک اسفند جنبش سبز را از میدان انقلاب به میدان آزادی منتقل کردن این است که خیلی ها که فقط می فهمند راهپیمایی هست و مکان اون رو متوجه نمی شن فکر می کنند راهپیمایی جنبش سبز تو همون مکان قبلی و همیشگی یعنی میدان انقلاب است که این وری احتمال داره تعدادی از شرکت کنندگان سرگردان بشوند و …….
اطلاع رسانی به وسیله ایمیل انبوه و پیام کوتاه را فراموش نکنیم.
ما باید از طریق مجازی به هر طریق با جنبش سبز همراه شویم حتی با تغییر لوگویمان به رنگ و علائم سبز
حتی شما دوست عزیز
این رو بدون تا زمانیکه سازمان مجاهدین و سلطنت طلبها خود را با سبزها قاتی میکنن و به طرفداری از جنبش سبز تظاهر میکنند،نه تنها به نتیجه نمیرسید،بلکه رژیم بهترین استفاده رو از این ها میکنه در واقع وجود مجاهدین و سلطنت طلبها فقط به نفع خامنه ایست.شما خوب میدونید که مردم چشم دیدن سازمان مجاهدین و سلطنت طلبها رو ندارن.میبینی که هر روز دارن فیلم روبوسی رجوی رو با صدام نشون میدن.من بهت قول میدم هر وقت جرس حسابش رو از اینها جدا کرد به پیروزی میرسه و خامنه ای گورش رو گم میکنه.تنها مشکل موسوی و کروبی اینه که حسابشون رو از اینها جدا نمیکنند.
واهشن تو اصفهان میدون انقلاب نرین راه درو نداره فکر کنم میدون آزادی بهتر باشه به امید پیروزی
همه با هم فردا راس ساعت 3 میدان انقلاب
دیکتاتور را سرنگون می کنیم
مرگ بر بسیجی
مرگ بر خامنه ای
درود بر پیکر بزرگوار شهید صانع ژاله
به امید اینکه همه دانشجوها بیایند
artin to engar yechizit mishe goftan darvaze shiraz .havaset bashe inja jaye tafraghe nist
سلام امروز شنبه یه بار دیگه رفتم تو مسیر اعلام شده و دروازه شیراز رو بررسی کردم … ظاهرا که خوب بود توی استخر انقلاب رو هم سرک کشیدم خبری نبود… و اما بهترین راه برای آغاز راهپیمایی از طرف من : خیلی آروم تو مسیر حرکت کنین … آروم آروم راه برید…. نمی دونید توی اون ساعت به خاطر همین چند قدم یواش تر چند نفر به تراکم انسانی مسیر اضافه میشه …. اگه همه این کار روکنیم هم میتونیم اطلاع رسانی کنیم و هم توی یه موقعیت خوب شعار …. آروم پیمایی یادتون نره ….
راستی چند مورد :
1هنگام عبور از کنار بانک سامان چهارباغ سرتون رو پایین نگهدارید چون مجهز به دوربین مداربسته است و دوربینش با فاصله خیلی کمی دقیقا روی پیاده رو متمرکز شده 2 بانک ملت هم همین طور اما دوربینش روی پشت بام بانکه و با ارتفاع بیشتری نصب شده 3 پمپ بنزین نرسیده به چهارراه نظر و بانک صادرات کنارش و اداره گاز هم همین طور دوربین دارند…
جان من راستشو بگین من توی دروازه شیراز بودم تا سعات 4:15 تجمعی شکل نگرفت بعد اومدم خونه الان شنیدم مقداری از مردم تجمع کردن راسته یا نه الان ساعت 6:30 هست بیام یا نه؟اگه شکل می گیره بیام
انقلاب شلوغ بود وبسیار ملتهب
مدیر سایت اصفهان سبز کجایی؟؟؟؟؟؟ چرا آپ نمی کنی؟؟؟؟
عجله کن که تا پیروزی قدمی نمانده است
اشتباه بچه های اصفهان و مخصوصا این سایت این بود که به اشتباه مکان را هپیمایی را میدان آزادی اعلام کردندو این اشتباه بزرگی بود
جنبش سبز اصفهان طی 2 سال تقریبا کانون راهپیماییهایش میدان انقلاب و خیابان های اطراف آن بوده است و تمام مردم به آن عادت کرده اند و اشتباه بزرگ آن است که ناگهان و طی 2 روز و بدون هماهنگی و اطلاع رسانی مکان آن را تغییر دهیم
میدان انقلاب به جهات بسیاری برای نیروهای امنیتی مناسب است اما بهترین مکان در حال حاظر برای جنبش سبز است زیرا مرکز تجمعات شهری است و جمعیت در آن زیا داست
بهتر است برای راهپیمایی های بعدی همه فقط و فقط میدان انقلاب و 33 پل را اعلام کنیم.
امروز بچه های اصفهان گل کاشتند و با تجمع پر شور خود در میدان انقلاب که از 25 بهمن بسیار بیشتر بود مشت محکمی در دهان استکبار کوبیدند
منتظر اعلام راهپیمایی بعدی باشید
اول از اشتباه بزرگ چند روز اخير بگم ، اينكه ساعت اعلام شده (ساعت 3) حتما بايد تغيير كنه(مثلا ساعت4:30 – 5 ).مثلا من خودم از ساعت 3 تو خيابون بودم،ولي تظاهرات ساعت 5:30 شروع شد
در ضمن بر خلاف گفته ي اون دوست عزيزمون،به نظر من تعيين دروازه شيراز بد نبود(البته در ابتدا فكر مي كردم اشتباه باشه)
اين كار باعث شد كه تعدادي از نيروهاي بسج پراكنده بشن.
من خودم به شخصه از ساعت 3 تا 5 دروازه شيراز بودم و ديدم خبري نيست كه متوجه شدم موتورهاي بسيجي دارن به سمت انقلاب ميرن و چند دقيقه بعد بهمون خبر رسيد كه مردم رفتن انقلاب.
حضور ديروز مردم خيلي چشمگير بود،ولي به خاطر محدوديت هاي موجود در ميدان انقلاب و خيابان چهارباغ مردم نميتونستن متمركز بشن و همواره ميديديم كه تعداد زيادي از مردم اين طرف خيابون هستند و تعداد زيادي اون طرف.همون طور كه 3-4 دفعه در پياده رو از ميدان انقلاب به سمت دروازه دولت مردم متمركز شدند،بايد همزمان اين كار اون سمت هم انجام بشه.
در ضمن ميدان انقلاب كاملا از لحاظ جذب خانواده ها و بچه هاي شمال شهر بهتره،چون مثلا خانواده ها نميتونن با هيچ بهونه اي برن دروازه شيراز و براي بچه هاي شمال شهر هم سخته كه بيان دروازه شيراز.
تو بقيه كارها هم كه خودتون استادين.
در ضمن از مدير سايت هم ميخوام يه كم فعاليتش رو بيشتر كنه،هرچند واقعا مستحضر هستيم كه همچين فعاليتي بسيار خطرناكه.
به اميد پيروزي.
خدانگهدار
در تكميل پاسخ قبل بگم كه براي اين من با ساعت 3 مخالفم كه من خودم ساعت 7 ديگه خيلي خسته شده بودم و مجبور شدم برم خونه.
به اميد پيروزي “V”
مرگ بر خامنه ای
های جیگرم خنک شد
دوستان به نظر من اعلام دو مکان برای تجمعات باعث سر در گمی نیروهای مزدور لباس شخصی و نظامی شده بود و علاوه بر آن با کمبود نیرو هم مواجه شده بودند، چنانچه تعداد نیروها در میدان انقلاب کمتر از 25 بهمن بود و بیشتر در میدان آزادی تمرکز کرده بودند، من کل خیابان چهارباغ بالا و عباسی را کنترل کردم. با اطمینان می توانم بگویم تعداد سبزها 1.5 برابر 25 بهمن بود. اگر تجمعات تداوم پیدا کند تعداد مردم نیز بیشتر می شود چون هدف نهایی جنبش که سقوط دیکتاتوریست بر همگان روشن می شود.
بچه ها توی این چند روز که تا فراخوان بعدی مهلت هست بیکار نباید نشست
اسگناس نویسی وشعار نویسی بر دیوار ها رو باید افزایش وتسریع بخشید این کار باعث بالا رفتن روحیه میشه خیلی موثره من خودم شروع کردم به پخش اعلامه وروزنامه کلمه
اصفهان سبز اگه امکانش هست شما هم کمک کنین
مشاهدات من از روز یک اسفند در اصفهان، حضور گسترده سبزها و تقابل آن ها با لباس شخصی ها
http://esfahanesabz.blogspot.com/2011/02/blog-post_21.html
درود بر خامنه ای
من حرف همه را گوش کردم چه این طرفی ها چه اون طرفی ها
و امروز با ایمان کامل حاضرم جونم رو هم فدای سید علی کنم
امام خمینی فرموند روزی که بیگانگان از شما تعریف و تمجید کردن ببینید کدام قدم رو اشتباه برداشته اید
و من هم خیلی تو خبرای اینترنتی گشت زدم تا به حال.هم رسانه های اونوری میرم سر میزنم و هم رسانه های اینوری اتفاقا زیاد هم پای بحث میشینم و با تمام این مشاهدات امروز حاضرم یرای سرنگونی سید علی جنمو و خوانوادمو فدا کنم.
تشویق حضار…
سلام ای عاشق خامنه ای من پا عشقم وایسادم تو هم همینتور فقط میخوام عشقامونو مقایسه کنم
تو یه دستت باتوم و شک برقی گاز اشک آور تو یه دسته دیگت ساندیسو پولو….. آره عشقت خیلی
در برابر عشقه من کوچکه
من 2 تا دستام خالی ولی دلم خیلی پره من زندان میرم شکنجه میشم میمیرم اشک میریزم با دستای خالی خالی
آره پسره خوب من هیچی ندارم ولی در عینه حال همه چی دارم
پسره خوب عشق با درد معنا میگیره نه اینکه همه چی آمادستو…………
من هستم تو هم باش منو تو با هم معنا میگیریم
مرگ بر اصل ولایت فقیه
منم یک ایرانی وطن پرست هستم و هم حرف این طرفی هارو شنیدم و هم حرف اون 4 در صد طرفدار رهبری، و حاضرم جونم رو برای نابودی وطن فروشی چون خ.ر فدا کنم.
فلسطین، ایران است، استبداد، ویران است/ مرگ بر استکبار، چه در ایران، چه لبنان/ رای ما خون شده، ایران فلسطین شده/ کودتا، کودتا، ننگ به نیرنگ تو، خون جوانان ما، میچکد از چنگ تو
رای ما گم شده ایران فلسطین شده
کروبی دستگیر بشه ایران فلسطین می شه
دروغگو دروغگو 62 درصدت کو
دروغگو دروغگورهبرت کو
کروبی زنده باد موسوی پاینده باد
درود بر منتظری
درود بر صانعی
ننگ ما ننگ ما صدا وسیمای ما
نترسید نترسید ما همه با هم هستیم
منتظری زنده باد صانعی پاینده باد
مرگ بر دیکتاتور
اعتراف، شکنجه دیگر اثر ندارد
استعفا، استعفا ، دولت کودتا
یا حسین، میرحسین
یا حجت بن الحسن ریشه ظلم رو بکن
ما اهل کوفه نیستیم پول بگیریم بایستیم
احمدی خیانت می کنه، رهبر حمایت می کنه
- نسل ما آریاست/ دین از سیاست جداست- جمالزاده
- دولت ما فاشیسته/ یه جا باید بایسته – خیابون آزادی به سمت میدون آزادی
- مزدور/ برو گم شو
- بسیجی حیا کن/مفت خوری رو رها کن – اینو خیلی گفتن
- بسیجی تجاوز/پیوندتان مبارک- جمالزاده
- مرگ بر توله سگ های رهبر – جمالزاده، کنار نیروی انتظامی و پشمالوها
- توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد – جلوی پایگاه بسیج نزدیک دانشگاه شریف
- مرگ بر خامنه ای- جمالزاده
- رهبر ما قاتله، ولایتش باطله – جلوی پوستر خامنه ای، خیابون آزادی
- ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد
- نیروی انتظامی/حمایت حمایت (خجالت خجالت) – ولی خدایی پسرهای خوبی بودن، نمیخواستن بزنن جز اندکی
- خونی که در رگ ماست/هدیه به ملت ماست
- می کشم می کشم انکه برادرم کشت
- برادر شهیدم رای (خون) تو پس می گیرم
- موسوی (کروبی) دستگیر بشه، ایران قیامت می شه
- کروبی کروبی حمایتت می کنیم
- کروبی زنده باد موسوی پاینده بود
- درود بر آزادی
- مجتهد(روحانی) واقعی/ منتظری صانعی- خیلی خیلی تکرار کردند. از رایج ترین شعارها بود
- وای اگر منتظری حکم جهادم دهد
- صلی علی محمد/اشک خدا در آمد – وقتی که بارون گرفت
- یاحسین میرحسین
- ایران شده فلسطین مردم چرا نشستین
- پول نفت چی شده خرج بسیجی شده
- مرگ بر چاوز
- مرگ بر روسیه
- مرگ بر چین
- نه غزه نه لبنان/ جانم فدای ایران- از همه بیشتر
- بسیج جنایت میکنه/ رهبر حمایت می کنه
- ننگ ما ننگ ما/صداوسیمای ما
- ایرانی ایرانی/ رسانه ما تویی
- ولایت نظامی ست/ ولایت فقیه نیست – کسی خوشش نیومد
- یا حجت بن الحسن ریشه ظلمو بکن
- وزارت کار این همه بیکار-جلوی وزارت کار
- ازادی اندیشه/ از روی پل نمیشه – زیر پل عابرها توی خیابون ازادی به سمت میدون آزادی
- بسیجی کم آورده/ رفته اکو آورده – آخه با وانت پر از بلندگو می اومدن با چهار تا پشمالو پشتش
- بسیجی واقعی/ همت بود و باکری- جمالزاده وقتی بسیجی ها حمله کردند میزدند
- مرگ بر بسیجی
- اگه ایرانی هستی/ چرا باتوم به دستی – جلوی یگان ویژه کنار متروی آزادی
- دیکتاتور حیا کن/ مملکت و رها کن
- شکنجه تجاوز/ دیگر اثر ندارد
- سهراب ما نمرده/ این دولته که مرده
- ندای ما ندا بود/بلندترین صدا بود
- تغلب یه درصد دو درصد نه پنجاه و سه درصد
- این شست و سه درصد که میگن کو/دروغگو
- فلسطین و رها کن/فکری به حال ما کن
بازم بود، یادم نیست.
خدتونو آماده کنین خبری در راه است
پیش به سوی اسفندی انقلابی
یا حسین میرحسین
یا مهدی شیخ مهدی
خودتونو آماده کنین خبری در راه است
پیش به سوی اسفندی انقلابی
یا حسین میرحسین
یا مهدی شیخ مهدی
عجب خري هايي هستيد شما سبزا
راست ميگه -سبزا بچه هاي احساساتي بي بي سي هستند و گول موسوي كودن را مي خورن
سبزا بچه هاي احساساتي بي بي سي و آمريكا كه گول موسوي كودن را مي خورن
شما مزدورهای جیره بگیر رهبری ظرفیت دموکراسی و آزادی بیان ندارید، درضمن با چندتا اسم کامنت نذار جناب ساندیس خور
دوست من اطلاع رسانیو آغاز کن: اعلام ۳ روز تظاهرات ۱۰ ، ۱۷ و ۲۴ اسفند (طرح سه شنبه های اعتراض) گروه 25 بهمن پس از دریافت نظرات گروه مشاوران خود در داخل کشور و جمع بندی آراء کاربران صفحه، این برنامه را برای ادامه اعتراضات مردمی سبز پیشنهاد می کند: طرح سه شنبه های اعتراض: ما هر هفته اعتراض خود را با فریادهای الله و اکبر از ساعت 10 شب، روزهای دوشنبه نهم، شانزدهم و بیست و سوم اسفند آغاز خواهیم کرد که خدا با ماست. تا پایان اسفند ماه، سه شنبه ها روز اعتراض ما خواهد بود. ما این راهپیمایی ها را از روز سه شنبه 10 اسفند شروع و در روزهای 17 و 24 اسفند ادامه خواهیم داد. راهپیمایی روز اول (سه شنبه 10 اسفند ماه) در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی از ساعت 5بعد از ظهر آغاز خواهد شد. گروههای دانشجویی و صنفی می توانند اعتراضات شان را در مکان های دیگر مانند مقابل اداره کار یا دانشگاه برگزار کنند. ما بیانیه های آنها را به اطلاع همه خواهیم رساند. این تجمع ها سراسری است و آدرس مسیر های تمام شهرهای ایران زمین و خارج از کشور به زودی اعلام خواهد شد. شبهای سه شنبه از ساعت 10 نیز اعتراض خود به وضع موجود را در محلات و میدانهای نزدیک به محل زندگی خود ادامه خواهیم داد
ما ملت ایران اعلام می داریم اینک نوبت سید علی است که گورش را گم کند و اگر نرود زیر پاهای ما له خواهد شد
بچه ها سه شنبه ساعت 4:30 بعد ازظهر بهتره مکان دروازه شیراز
سریعتر به تجمیع آرا برسین وقت اطلاع رسانی کمه
به دلایل زیادی بهتره میدان انقلاب را از دست ندیم
خیلی از جمعیت اصفهان از میدان انقلاب عبور می کنند و خبر دار می شن
برای شرکت همه مردم از تمام طبقات اجتماعی لازم است این ور رودخانه هم تجمع باشه
این درسته که مکان های زیاد برای تجمع کار سخت تری برای ساندیس خورها داره ولی باعث میشه سرکوب مردم را بهتر انجام بدن
به نظر من هم میدان آزادی باشه هم انقلاب
ساعت هم خوبه البته مثل اینکه در تهران ساعت 5 باشه.
ما پیروزیم
مرگ بر بسیجی
پس شروع کنیم ؟؟حد فاصل میدان آزادی(دروازه شیراز )تا میدان انقلاب ساعت ش رو هم اعلام کنید
دو مکان خیلی عالیه نیروهاشون تقریبا صفر می شود.
دروازه شیراز و میدان راه سبز(انقلاب) ساعت 4:30
براي 11اسفند اطلاع رساني كنيد
دروازه شيراز و خيابان چهارباغ عباسي ( اين سمت ميدان انقلاب )
ساعت هم تو اصفهان 4:30 خيلي خوبه
انقلاب به دليل امكان حضور خانواده ها خيلي ميتونه كارساز باشه
به نظر من هم دو مکان میدان انقلاب و آزادی هر دو برای تجمع خوبه . تجمع های پراکنده هم فراموش نکنید مثلا اطراف چهاراه نظر
ولی تمرکز اصلیتون در میدان انقلاب باشه چون تعداد بیشتری از اونجا اطلاع دارند.
خبری از نویسنده/نویسندگان وبلاگ نیست. مشکوکه. نکنه دستگیر شدن.
مکان و زمان تجمع 10 اسفند در اصفهان http://www.esfahanesabz.blogspot.com
مرگ بر ضد ولایت فقیه
شلوار خروبی را که روسرش کشیدیم مواظب چیز حسینتون باشین
کروبی بیسواد عامل دست موساد.
یادتونه تو مناظره احمدی نژاد به خروبی گفت دول الخلیج العربیه. العربیه به دول برمیگرده نه به خلیج خروبی مثل خر تو گل مونده بود بیچاره. از اون سگ پیر بیش از اینم انتظار نمیره
چرا نظرای مخالفو حذف میکنین؟میترسین؟بایدم بترسین
شماهایی که بادیدین 1 پلیس خودتونا خراب میکنین چه انتظاری میشه ازتون داشت؟
از اون ترسوتر شما هستی که با وجود امنیت تمام اسمتو مخفی می کنی، خیلی جالب رو گندهایی که رئیس جمهور فاشیستتون به بار میاره ماله می کشید!!!!!!!!
ما 10 اسفند می آییم، تو هم بیا!
10 اسفند دیگر حرفی از جنبش مسالمت آمیز و این حرفها نیست! مواظب خودت باش مزدور کوچولو!
سه شنبه های اعتراض: 10 و 17 و 24 اسفند
منتشر کنید:
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/185762_106146326132383_100002110471160_61149_5289349_n.jpg
سه شنبه بار دیگر ایران را سبز خواهیم کرد
سه شنبه بار دیگر همدلی مان را نشان خواهیم داد
سه شنبه تنفر خود را از ظلم و دروغ و ستم نشان خواهیم داد
سه شنبه ها خواهیم آمد
سه شنبه ها سبز اند
سه شنبهای آزادی
درود بر آزادی خواهان
آزادی حق ماست
پس چرا نشستین
به پا خیزید که پیروزی نزدیک است
آقا محمد سلام
من اسمم حسن اسماعيليان از هيچ خري هم نميترسم .اگه راست ميگي كه خبري از جنبش مسالمت اميز نيست پس چرا دوشنبه دو هفته پيش وقتي مامورا رو ديدين همتون مثل اسب فرار كردين؟ نكنه وايساده بودين؟ خودم با دستاي خودم چندتا سبز لجنيا رو روانه بيمارستان كردم كه اميدوارم برنگشته باشن.
سلام میگم کجا قرآن نوشته با مخالفان مثل سگ باید رفتار کرد
حسن که مثل سگ هاری همیشه در روی پاشنه نمی چرخه از نوع حرف زدنت معلومه لاتی
موجود حقیری چون تو لیاقتی بیش از این ندارد، خوشم میاد که به مزدور بودنت اعتراف میکنی و مزدور بودن شما بر همه ملت آشکار شده است… کجایید بسیجیان با شرف، همت و باکری و … که ببینید چه حقیرانی اسم شما را یدک می کشند… هیهات من الذله
کلا خیلی حقیرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دوستان سبز یکی از کارهای مهم و تاثیرگذار در تظاهرات پیش رو فیلم و عکس گرفتن ازمزدوران مخصوصا لباس شخصی هاست. مطمئن باشید که این کار بسیار تاثیرگذار است و عاقبت بدی در انتظار آنهاست.در صورت فیلم و عکس گرفتن به این آدرس بفرستید: http://www.mozdooryab.blogspot.com/
و این:
http://basijihunt.wordpress.com
من فردا می آییم فثط بخاطر میر حسین وشیخ به یاد عهدی که قبل از22 خرداد با هم بستیم
شاید فردا برنگشتم
مرگ بر دیکتاتور
از همون دروازه شیراز تا 33پل خوبه. شروعش دروازه شیراز باشه.
سلام. هيچ جاي قرآن ننوشته بايد با مخالف برخورد كرد
اما شما كه دم از قرآن ميزنيد خوبه بريد نهج البلاغه را هم بخونيد.
امام علي در نامه اي خطاب به معاويه مينويسن تا وقتي كه نظم وامنيت حكومت را بر هم نزديد كاري باهاتون ندارم اما اگر بخايين نظم و امنيت را بهم بريزين همتونا از دم تيغ رد ميكنم.پس معلومه شما مشكلتون چيز ديگه ايه.
مگه موسوي وقتي ميخاست بره كانديد بشه پاي فرمي را امضا نكرده كه من به عنوان كانديدا دو اصل ولايت فقيه وقانون اساسي را قبول دارم؟
حالا ما ميگيم به فرض محال تو انتخابات تقلب شده آيا جاي اعتراض به تقلب تو خيابوناس؟اين قانون گريزي نيست؟
چرا موسوي تو1هفته تعيين شده برا رسيدگي به تخلفات نرفت شوراي نگهبان؟چون هيچ دليلي برا تقلب نداشت؟چرا موسوي ساعت 9 شب اعلام پيروزي كرد؟
اين ديكتاتوري نيست؟ پس ملومه شماها مزدورين شماها ديكتاتورين
يه چيز ديگه هم براتون بگم:
27 خرداد 88 من ساعت 6 دروازه دولت بودم .يهو يه ون پليس اومد كه نوش چندتا جوونا بازداشت كرده بودن.خدا را شاهد ميگيرم وقتي رفتم با اونايي كه دستگير كرده بودن حرف بزنم يكيشون گريه و التماس مي كرد مي گفت من بي گناهم به خدا قسم چندتا اومدن به ما 30 هزار تومن پول دادن گفتن ساعت 4تا6 برين توخيابونا به شيشه ها سنگ بزينين.
ملوم ميشه مزدور شماهايين نه كسايي كه باهاتون برخورد ميكنن.
آقا محمد
شما كه دم از همت وباكري ميزني خوبه بري وصيت نامه هاشونم بخوني كه چقدر بر تبعيت از ولايت فقيه تاكيد كردن.
متاسفام كه از شهيدان فقط اسمشونا ياد گرفتي نه انديشه هاشونا
مرگ بر ضد ولايت فقيه
متاسفم برای کسایی که به جای تحلیل اوضاع حال دوست دارن به گذشته و به دوران قبل از انتخابات برگردند این موضوعاتی رو که شما میاین روش مانور میدید دیگه تموم شده مردم حالا دیگه چیز دیگری میخوان یکم واقع بین باشید اگه دلیلی مدرکی از ماجراهای بعد از انتخابات ندارید تا از اونا به نفع خودتون استفاده کنید اینقدر به گذشته نرید لطفا
درسته، شما خوب راه شهیدان همت و باکری رو بلدی و وصیت نامشون رو خوندی که با باتوم و اسپری و… به زن و دختر مردم حمله می کنید!!! در ضمن راهپیمایی های ما تا بحال همه مسالمت آمیز بوده و هست و فقط در صورت حمله شما مزدوران از خود دفاع می کنیم، همین آتش زدن سطل آشغال ها تا زمانیکه شما مزدوران از گاز اشک آور استفاده نکنید یک سطل هم آتش نمی گیرد ولی در صورت استفاده مردم برای در امان ماندن از گاز اشک آور سطل ها را آتش میزنند.
در ضمت تاکید موسوی در حال حاضر بر قانون اساسی است :
اصل 17 قانئن اساسی رو بخونی بد نیست! تشکیل تجمعات و راهپیمایی در صورت عدم حمل سلاح و مخل مبانی اسلام نبودن آزاد است.
چطور فقط شما می تونید تظاهرات داشته باشید ولی مخالفان سیدعلی خامنه ای نمی تونند داشته باشند، کجای قانون اساسی نوشته فقط موافقان ولی فقیه می تونند تظاهرات کنند!
بد نیست بعد از تظاهرات حکومتی یک نگاهی به شهر بندازی و ببینی که چقدر کثیف و آلوده میشه و این نشان دهنده فرهنگ یه عدست که برای خوش گذرونی میاند تظاهرات.
اون شخصی هم که میگی بی شک از ما نیست، چون هر آدم عاقلی میدونه چه کسانی از متشنج شدن جو سو میبرند و مجوز کشتار مردم را صادر می کنند!
در ضمن چطور میشه به شورای نگهبانی که رسما 90 درصد اونها از ا.ن حمایت کردند اطمینان کرد! پیشنهاد می کنم کتاب موج سبز رو بخونی، فقط یک بار دور از هیاهو این کتابو بخون و در مورد تقلب قضاوت کن.( سرچ کنی لینکش میاد)
گرچه حرف این بحث ها گذشته و بعد از کشتارهایی که حکومت و مزدورانش انجام دادند دیگه مطالبات مردم تغییر کرده و فقط و فقط رفتن دیکتاتور ( خامنه ای) مردم رو ساکت میکنه.
سه شنبه 10 اسفند ساعت 17 میدان انقلاب……دوستانی که با ماشین می آیند بوق زدن فراموش نشود………. همراه شو عزیز
من کلی حرف دارم که به این مزدور و ساندیس خور و بسیجی حروم زاده بزنم و بهش بفهمونم که اشتباه می کنه.ولی وقتی یه کم فکر می کنم می بینم اینا اصلا مغز تو کلشون نیست و پوچه .حالا من حر جی هم حرف بزنم اینا نمی فهمن.
پس کل حرفامو تو 2 تا جمله بیان می کنم
مرگ بر خامنه ای
درود بر آزادی کشور ایران
همراه شو عزیز
تنها نمان به درد
کین درد مشترک
هرگز جدا جدا درمان نمی شود
همراه شو عزیز
تنها نمان به درد
کین درد مشترک
هرگز جدا جدا درمان نمی شود
همراه شو عزیز
تنها نمان به درد
کین درد مشترک
هرگز جدا جدا درمان نمی شود
همراه شو عزیز
تنها نمان به درد
کین درد مشترک
هرگز جدا جدا درمان نمی شود
همراه شو عزیز
تنها نمان به درد
کین درد مشترک
هرگز جدا جدا درمان نمی شود
همراه شو عزیز
تنها نمان به درد
کین درد مشترک
هرگز جدا جدا درمان نمی شود
“ما مرد نقاش را از خانه در آوردیم و از او خواستیم بیاید و شهرمان را رنگ بزند که از این همه سیاهی خسته ایم ،ما از اهانت و تیرگی خسته ایم ،سبز می خواهیم تا نفس بکشیم .سبز می خواهیم.حالا می خواهیم هر ایرانی که کشورش را دوست دارد ،دستانش را سبز سبز کند و دیوارهای شهر را رنگ کند ،تا آن روز که صدای ایران را بشنویم.”
مرگ بر خامنه ای حروم زاده
بسیجی های حروم زاده همون جور که امروز دیدین نخواهیم گذاشت حق مردم را بخورید
درود بر آزادی
http://esfahanesabz.blogspot.com/2011/03/10.html
مشاهدات من از سه شنبه 10 اسفند در اصفهان
آقا محمد خوشم میاد که حتی یه دونه از سوالای من راهم جواب ندادی
1:من از شما پرسیدم کجای قانون اساسی نوشته که جای اعتراض به انتخابات کف خیابوناس شما جواب میدی تو قانون اساسی گفته حق تظاهرات مسالمت امیز هست.بله منم این اصلو رد نمیکنم
برو بیانیه شماره 1 موسویو بخون که توش نوشته جهت برپایی اعتراض به نتیجه انتخابات تظاهرات میکنیم نه اعتراض به سید علی و…… من به شما میگم جای اعتراض به انتخابات شورای نگهبانه.
2:من به شما میگم موسوی قانون اساسیو قبول کرده که رفته کاندید شده شما میگی شورای نگهبان 90 %طرفدار احمدی نژادن
مگه طرفدار کسی بودن عیبه؟تازه اگه اینطوره چرا موسوی تو هیچ کدوم از نطقای تبلیغاتیش قبل انتخابات از این قضیه حرفی نزد؟حتی یادمه تو مناظره با رضایی دفاع سرسختی از شورای نگهبان کرد.چرا بعد انتخابات یادش افتاد که اینا طرفدار احمدی نژادن
3:من به شما میگم شهید همت تو وصیت نامش بر تبعیت از ولایت فقیه تاکید کرده شما جواب میدی با باتوم واسپری……. من بهت گفتم مخافان حکومت رو که نظم عمومی رو بهم میزنن باید کشت تازه رحمتون میکنن که فقط میزنن
میخام با حرف خودت جوابتو بدم شما میگی تظاهرات مسالمت آمیز که موازین اسلام رعایت بشه قبول دارم
میدونی 25 خرداد تو تهران چند نفر از اینایی که به دستشون مچ بند سبز بسته بودن به جرم اینکه تو کوچه پس کوچه های خیابونای اطراف آزادی در حال عمل نامشروع با جنس مخالف بودن دسنگیر شدن؟اینا عمل موافق اسلامه؟یا اینکه این افراد ازشما نیستند؟کسی که مچ بند سبز وشلوار لیوو…. میپوشه بسیجیه؟
من نمیخام از بسیج دفاع کنم و بگم هر کاری بسیج میکنه 100%درسته.تو همین جریانات بسیج و نیروی انتظامی خیلی اشتباه داشت.
تازه با وجود اینکه 25 خرداد اصلا پلیسی نبو که بخاد به کسی اذیت کنه بازم سطل آشغا آتیش زدن.
حالا من میخام از تو بپرسم موسوی که اینقدر سنگ نخست وزیری امامو به سینه میزنه مگه امام نگفتند هر وقت دشمناتوتون ازتون تعریف کردن بدونین دارید اشتباه میکنین؟اینم میخاین منکر بشین که امام همچین حرفی نزده؟دروغ بوده؟
خاهشا یکم با اطلاعات کافی بیا بحث کن.
آقا محمد خوشم میاد که حتی یه دونه از سوالای من راهم جواب ندادی
1:من از شما پرسیدم کجای قانون اساسی نوشته که جای اعتراض به انتخابات کف خیابوناس شما جواب میدی تو قانون اساسی گفته حق تظاهرات مسالمت امیز هست.بله منم این اصلو رد نمیکنم
برو بیانیه شماره 1 موسویو بخون که توش نوشته جهت برپایی اعتراض به نتیجه انتخابات تظاهرات میکنیم نه اعتراض به سید علی و…… من به شما میگم جای اعتراض به انتخابات شورای نگهبانه.
2:من به شما میگم موسوی قانون اساسیو قبول کرده که رفته کاندید شده شما میگی شورای نگهبان 90 %طرفدار احمدی نژادن
مگه طرفدار کسی بودن عیبه؟تازه اگه اینطوره چرا موسوی تو هیچ کدوم از نطقای تبلیغاتیش قبل انتخابات از این قضیه حرفی نزد؟حتی یادمه تو مناظره با رضایی دفاع سرسختی از شورای نگهبان کرد.چرا بعد انتخابات یادش افتاد که اینا طرفدار احمدی نژادن
3:من به شما میگم شهید همت تو وصیت نامش بر تبعیت از ولایت فقیه تاکید کرده شما جواب میدی با باتوم واسپری……. من بهت گفتم مخافان حکومت رو که نظم عمومی رو بهم میزنن باید کشت تازه رحمتون میکنن که فقط میزنن
میخام با حرف خودت جوابتو بدم شما میگی تظاهرات مسالمت آمیز که موازین اسلام رعایت بشه قبول دارم
میدونی 25 خرداد تو تهران چند نفر از اینایی که به دستشون مچ بند سبز بسته بودن به جرم اینکه تو کوچه پس کوچه های خیابونای اطراف آزادی در حال عمل نامشروع با جنس مخالف بودن دسنگیر شدن؟اینا عمل موافق اسلامه؟یا اینکه این افراد ازشما نیستند؟کسی که مچ بند سبز وشلوار لیوو…. میپوشه بسیجیه؟
من نمیخام از بسیج دفاع کنم و بگم هر کاری بسیج میکنه 100%درسته.تو همین جریانات بسیج و نیروی انتظامی خیلی اشتباه داشت.
تازه با وجود اینکه 25 خرداد اصلا پلیسی نبود که بخاد به کسی اذیت کنه بازم سطل آشغا آتیش زدن.
حالا من میخام از تو بپرسم موسوی که اینقدر سنگ نخست وزیری امامو به سینه میزنه مگه امام نگفتند هر وقت دشمناتوتون ازتون تعریف کردن بدونین دارید اشتباه میکنین؟اینم میخاین منکر بشین که امام همچین حرفی نزده؟دروغ بوده؟
خاهشا یکم با اطلاعات کافی بیا بحث کن.
عارف سبز
برو به سایت خودت یه سری بزن حتی طرفدارای خودتونم تز مشاهدات تو تعجب کردن
برا سه شنبه هفته بعد که میخای بیای بیرون عینکتا حتما دنبالت ببر فکر کنم تو هر نفرو 20 نفر میبینی.
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ایرانی
حالا خوبه که ما ساندیس میخوریم.ساندیس خوردن بهتر از اینه که دلارای حروم آمریکا رو بریزیم تو شکممون.
راستی آفا محمد یادم رفت بگم بچه 10-15 ساله که قسم میخوره به من پول دادن گفتن بیا به شیشه ها سنگ بزن پلیسو دیده که میخاد از خودش دفاع کنه؟یا با پول تحریکش کردن؟ اینا که از شماها نیستن شماها معصومید اینا یه مشت بسیجیه نماز شب خونن ولشون کن
یه پیشنهاد بدین که بتونیم on line باهم بحث کنیم چون ممکنه من هر روز نتونم بیام تو سایت مثلا meebo یا هرجای دیگه.
اصولا جواب ابلهان خاموشي است.انگار ما خودمون از همون افرادي نبوديم كه اومديم بيرون.در مياد ميگه : “میدونی 25 خرداد تو تهران چند نفر از اینایی که به دستشون مچ بند سبز بسته بودن به جرم اینکه تو کوچه پس کوچه های خیابونای اطراف آزادی در حال عمل نامشروع با جنس مخالف بودن دسنگیر شدن؟”
اولا اين حرف ها رو بزار براي رفقاي خودت تعريف كن،ثانيا تو اگه بچه تهراني و اونجا در حال مشاهده ي اين صحنه ها بودي و صددرصد در سركوب خواسته هاي مردم دست داشتي، چرا اومدي تو وبلاگ اصفهاني ها هر روز نظر ميدي؟؟؟در ضمن چطوريه كه تو يه بار ميري تهران سركوب و يه بار ديگه سر از اصفهان در مياري؟؟؟الان داري ميگي 25 خرداد تهران بودي و بعد مياي ميگي 27 خرداد اصفهان بودي!!!اين پول هايي كه شما ميگين كجاست؟؟؟چرا به ما از اين پول ها نميدن؟
يه ذره فكر كن نا برادر “غيربسيجي” !اگه جنبش سبز از اين پول ها داشت، مي رفت يه كانال ماهواره اي ميزد و مردم مجبور نبودن بشينن پاي كانال فارسي 1 و … .
راستي اگه بهت خبر دادن كجا دارن اون 2 ميليارد دلاري رو كه آقاي جنتي گفت، پخش ميكنن، يه خبر به ما بده كه ما هم بتونيم مثل شما سانديس بخوريم و بعدش هم قسم دروغ بخوريم.
در ضمن با اين نظرهات اين وبلاگ رو به لجن نكش…
کم آوردم از اين همه رو برادر بسيجي اعتراض به هر چي به انتخابات به سيد علي به هر کسه ديگه حق مردم چه اقليت چه اکثريت شما که ادعاي 50 مليوني بودن ميکنين چرا مي ترسين به ما 10 هزار نفر مجوز بدن؟؟؟؟ در ضمن شما يه فيلم يه عکس يه مدرک از اون کارايي که تو کوچه پس کوچه هاي آزادي شده بيار من مخلصتم به خدايي که تو بهش اعتقاد داري نه ما عامل موساديم نه سيا نه دنبال کوچه پس کوچه ما معترض به وضعه موجوديم
ببين برادر بسيجي چرا منو هم فکرام نمي تونيم يه حزب داشته باشيم؟؟؟؟؟؟
واسه اينکه مغايره اسلامه؟؟؟ چرا من واسه اعتراض اصلا به گرد بودن زمين دارم ميخوام بيام تو خيابان بدونه خشونت اعتراض کنم تا جونم در بياد؟؟؟؟؟؟ تو چرا مي توني هر وقت خواستي بياي جلو وزارت کشور در زمان اصلاحات اعتراض کني من نميتونم؟؟؟؟
ببين منم آدمم به خدا نه اسراييلم نه آمريکام نه انگليسم من ايرانيم
در مورد اصفهان هم بگم خدمتتون آره مثل 1 اسفند نيومده بودن تو خيابون تو که نميدوني با چه بدبختي بايد از خونه در ريم اگه واقعا حقين مجوز بدين به ما 10 هزار نفر
کم آوردم از اين همه رو برادر بسيجي اعتراض به هر چي به انتخابات به سيد علي به هر کسه ديگه حق مردم چه اقليت چه اکثريت شما که ادعاي 50 مليوني بودن ميکنين چرا مي ترسين به ما 10 هزار نفر مجوز بدن؟؟؟؟ در ضمن شما يه فيلم يه عکس يه مدرک از اون کارايي که تو کوچه پس کوچه هاي آزادي شده بيار من مخلصتم به خدايي که تو بهش اعتقاد داري نه ما عامل موساديم نه سيا نه دنبال کوچه پس کوچه ما معترض به وضعه موجوديم
ببين برادر بسيجي چرا منو هم فکرام نمي تونيم يه حزب داشته باشيم؟؟؟؟؟؟
واسه اينکه مغايره اسلامه؟؟؟ چرا من واسه اعتراض اصلا به گرد بودن زمين دارم ميخوام بيام تو خيابان بدونه خشونت اعتراض کنم تا جونم در بياد؟؟؟؟؟؟ تو چرا مي توني هر وقت خواستي بياي جلو وزارت کشور در زمان اصلاحات اعتراض کني من نميتونم؟؟؟؟
ببين منم آدمم به خدا نه اسراييلم نه آمريکام نه انگليسم من ايرانيم
در مورد اصفهان هم بگم خدمتتون آره مثل 1 اسفند نيومده بودن تو خيابون تو که نميدوني با چه بدبختي بايد از خونه در ريم اگه واقعا حقين مجوز بدين به ما 10 هزار نفر
دیگر زمان خر کردن مردم با دین و خرافات گذشته است
مردم کشور ایران 30 سال است به دلیل خودکامگی رهبران دینی آن به شدت مورد ظلم واقع شده اند
البته من نمی گویم رژیم قبلی خوب بوده و یا هست
اما مطمئن هستم این رژیم از آنها بهتر نیست
تمام کثافت کاری هایی که رژیم قبلی انجام می داده را این رژیم 100 برابر آن ها را انجام می دهد
فقط فرقشان این است که رژیم قبلی ادعای دینداری و امام زمان بازی نمی کرد ولی این ؤزیم با تمام ستمگری خود این ادعا را نیز دارد که کاری بس کثیف تر از رژیم قبل است
من بهعنوانیک جوان 24 ساله این مملکت که 24 سال در این مملکت زندگی کرده ام مخالف کارهای این آخوندها و ظالمان دینی هستم و این مسئله ربطی به انتخابات ندارد و من قبل از آن این ها را می شناختم
من دوست دارم کشوری داشته باشم که فرهنگ مردم آن بالا باشد. پیشرفته باشد و هزاران هزار آرزوی دیگر که همه مردمم دارند.
اما هر روز صدها نکته را می بینم که این رژیم باعث عدم پیشرفت کشور ایران است
مشکل کشور ما اساسی است
ما کاری به دیگر کشور ها نداریم
حر ملتی باید برای آینده ملت خود تصمیم بگیرد
مشکل مردم ایران حکومن و استبداد دینی است
حالا مشکل ما بسیجی های دهاتی نیستند.بسیجی ها را شما از روی قیافه و پوشششان می توانید در تجمعات به راحتی تشخیص بدهید.
بسیجی ها که اصلا عددی نیستند که بخواهند به چشم دیده شوند و مشکلی برای ما ایجاد کنند.
حرف ها و سخنان خمینی نیز مربوط به 30 سال قبل است و خمینی پیغمبر نبوده که بخواهد همه حرفهایش در تمام زمان ها درست باشد.
من به عنوان یک انسان هیچ وقت عقلم را کور نمی کنم تا حرف های یک آدم که از نظر من مهم نیست و 30 سال پیش بیان شده را ملاک زندگی خودم قرار دهم.
من به خودم و خانواده ام و تمام یاران جنبش سبز افتخار می کنم و به خود می بالم که انسان در هر کشوری که باشد و در هر دینی که باشد انسان است و همه با هم برابر اند و هیچ کس نمی تواند حق ازادی را از کسی سلب کند
درود بر ازادی ایران
درود بر جنبش سبز ایران
مرگ بر دیکتاتور ها
مرگ بر خامنه ای-قاتل مردم و قاتل آینده جوانان این کشور
دکتر علی شریعتی “می گوید :
به شهادت تاریخ می گویم ، هرگاه روزگار خواسته تفکر فاسدی را رسوا کند ، به او قدرت مطلق داده است .
دکتر علی شریعتی “می گوید : به شهادت تاریخ می گویم ، هرگاه روزگار خواسته تفکر فاسدی را رسوا کند ، به او قدرت مطلق داده است .
احتمالا نویسنده وبلاگ دستگیر شده است
خداوند ریشه ظلم را بخشکاند
روز 17 اسفند یادتون نره
اطلاع رسانی کنید
اسکناس نویسی فراموش نشه
جناب aa یا حسن اسماعیلیان واقعا خودت وجدانت درد نمی گیره از این دروغ بزرگی که میگی در مورد 25 خرداد، شما 25 خرداد در تمام ایران ملت را تیکه پاره می کردید اونوقت میگی دختر و پسرها در کوچه ها فلان کارو می کردند، الحق که اینجاست که آدم معنی(((( هدف، وسیله را توجیه می کند )))))می فهمد! در ضمن من جواب همه سوالهاتو دادم، می تونی کامنت قبلی را با دقت بخونی.
من همینجا بحث با شمارا تمام می کنم. همین بحثی هم که ااینجا کردم بخاطر این بود که فکر می کردم وجدانت خوابیده، ولی حقیقت اینه ک شماها اصلا وجدان ندارید که خواب باشد یا بیدار!
نویسنده این وبلاگ به احتمال زیاد دستگیر شده، بیایید به وبلاگ زیر:
http://www.esfahanesabz.blogspot.com
در مورد تجمع 17 اسفند و مکان اون نظر بدهید
برادران و خواهران به چه علتی به جان هم افتاده ایم چرا بازیچه دست دوگروه شده ایم برای چه و به چه جرمی خون یکدیگر را مباه می کنید همسایه و هم وطنمان را به خاطر چه کسانی و یا اهداف چه کسانی محکوم می کنیم؟
بس کنید این گونه حرف زدن را بس کنید توهین کردن و به جان ومال یکدیگر را
من تو ام و تو منی و من و تو یکی هستیم…
آقا یا خانم “dost”"
کسی با اعتراض مخالف نیست کسی هم نمیگه که شما آمریکایینو موسادینو…..
بحث سر اینه که چرا هر وقت مییاین بیرون شیشه های خونه هایی که تو مسیرش داشتین راه میرفتین باید بشکنه.ما با مختل شدن نظم جامعه مخالفیم نه با اعتراض در ضمن اعتراضی که ما در زمان به اصطلاح اصلاحات انجام دادیم به خاطر زیر پا گذاشتن ارزشهای اسلامی بود به خاطر پلمپ شدن تاسیسات هسته ای بود نه اعتراض و مخالفت با شخص. مگه کسی میتونست زمان اصلاحات باکسی مخالفت کنه یا بهش اعتراض کنه؟ بدترین خشونتا رو علیه ش اعمال می کردند بعدم می گفتن آزادیه. اما حالارو ببین هرکی هرچی دلش میخاد تو روزنامه به احمدی نژادوو….. میگه هیچکسم هیچکاریش نداره.مگه فائزه هاشمی نگفت ایشون اگه رییس جمهور بشه خودشو امام زمان معرفی میکنه؟
درضمن اگه فیلم وعکسای اون قضایا رو منتشر کنن شماها که خوب بلدین میگین اینا عوامل خودشونن دارن جنبش سبزو بد نام میکنن.
بعدشم، مجوز به چی بدن؟ من حالشو ندارم چیزایی که در مورد تقلب و انتخابات و…..که برا محمد گفتم و یه جواب درست وحسابیم بهم ندادو تکرار کنم چون میدونم شما مشکلتون با اسلامه بن نظام نیست به همین دلیلم بحث کردن با شماها هیچ ارزشی نداره به هیچ جاییم نمیرسه
آقا یا خانم “ایرانی با(بی)غیرت”"
ما نگفتیم حرفای امام خمینی درست یا غلطه .آقای موسوی که شماها طرفدارشین سنگ امامو به سینش میزنه و میگه من نخست وزیر امام بودم.من میگم اگه ایشوننخست وزیر امام بوده نباید حرفای امامو قبول داشته باشه؟امامو فقط برا رسیدن به قدرت میخاست؟ این نهایت دیکتاتوریه
آقا یا خانم “ایرانی!”"
به کسی ربطی نداره که من اصفهانم یا تهران.مهم اینه که این اتفاقو دیدم درضمن ما میتونیم با ساندیس طرفدارامونو بیاریم بیرون شماها چی؟همش حرف از مجوز میزنین اگه واقعا دلتون برا این کشور میسوزه که داره از دست میره بیاین مرد و مردونه تو میدون نه وقتی 4تا باتوم بدست میبینین فرار کنین برین .با ترس ولرز که نمیشه کاری از پیش برد.
حرف آخرمم اینکه شماها همه خوابین. ایشالا وقتی این حکومت وقتی به حکومت حضرت مهدی متصل شد اون موقع بیدار میشید. البته اگه اون موقع منکر امام زمان نشید
آیت االله بهائ الدینی 40 سال پیش گفت هرکس میخاد ببینه موضعش در قبال امام زمان در زمان ظهور چگونه س ببینه الان در قبال ولایت فقیه چه موضعی داره
مرگ بر ضد ولایت فقیه.
مرگ بر اصل ولایت فقیه که کل مملکت رو به وضعیت امروز کشونده
مرگ بر ولایت وفقیهو مرگ بر خامنه ای و مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر دروغ گو و مرگ بر ظالم و مرگ بر بسیجی پاچه خوار و مرگ بر استبداد دینی
جنبش سبز پیروز است
مطمئن باشید
اووووووووووووووووو
پیاده شو با هم بریم
اولا شما اگه دینو مذهبو قبول نداری کسی مجبورت نمیکنه که قبول کنی اصلا کسی کاری به کارت نداره این کجاش استبداد دینیه؟
ثانیا وضع مملکتو موسویو ودارو دستش به این وضع کشوندن
ثالاثا شما اگه خیلی ناراحتی از وضع موجود بفرمایین برین کشورهایی که ازتون حمایت میکنن .اگه واقعا در مضیقه هستی و اوضاع خیلی برات سخت شده راه باز جاده دراز خوش اومدی.نخاستی هری
امروز در خیابان دیدم که بسیجی های حروم زاده که همشون به شدت از وضع آشفته و حموم نرفتشون مشخص هستن به شدت داغون بودن
اعصابشون خورد بود بیچاره ها آخه چندین هفته هست که در حالت آماده باش قرار دارند
چون هر لحظه ممکنه آقاشون (سید علی منگل) فرار کنه و مملکتو به باد بده
یه پیرزن تنها نشسته بود روی میله های کنار رودخونه و حدودا 70 سالش بود
چنتا مامور ریختن با خشم اونو بلند کردن گفتن برو حاج خانم
خیلی خوشحال شدم که نظام اینقدر از یه پیرزن 70 ساله که جون نداره راه بره هم می ترسه
خیلی خوشحالم
نظامی که حتی از یه پیرزن که یه جا نشسته می ترسه باید درشو تخته کرد
آی بسیجی مفت خور که با پول بیت المال داری مردم مملکتتو سرکوب می کنی
مطمئن هستم هر کسی خدا یی داشته باشه و اونو قبول داشته باشه ولی تو یکی حروم زاده، خدا نداری
از جنبش سبز بترسید
همان طور که همه می بینند چطور از جنبش سبز می ترسید
همان طور که اون دوستمون گفت مطمئن باشید جنبش سبز پیروز است
مرگ بر خامنه ای و امثال آن و بسیجی های مفت خور
دوستان، بحث کردن با این جماعت جیره خور هیچ فایده ای ندارد، اینها فقط قصدشون تحریک کردنه ماست، ببینید چقدر کامنت گذاشته همین یه مزدور!اینها همه جا در اقلیت هستند، مطمئن باشید ما پیروزیم.یبیاید وبلاگ زیر مشاهداتتون رو از 17 اسفند بنویسید، http://www.esfahanesabz.blogspot.com/
ما در اقلیتیم یا شما؟
هر چی فکرشو میکنم میبینم جمعیتی که ولو به قول شما با ساندیس 22 بهمن و 9 دی سال قبل اومد بیرون با جمعیت شماها تو 25 بهمن قابل مقایسه نبود آخه شماها بی شمارید.خودتونو دست کم نگیرید که پیروزید.
در ضمن کسایی که فعلا دارن از کشور فرار میکنن سرکرده های خودتونن از جمله مشاور میر حسینو و خیلی های دیگه هستن
بعدشم ما اصلا قصد تحریک کردن نداریم چون ارباباتون تو bbc و voa به اندازه کافی تحریکتون میکنن.اینا هم که من میگم حقیقته و از آنجا که حقیقت تلخ است شما چشم دیدن و گوش شنیدنش رو ندارید.
به امید عزت و سرفرازی بیشتر نظام جمهوری اسلامی.
اینقدر به جون هم بیفتین تا…………………….
دوستان من میخام یه چیزی بگم که این چیز خیلی مهمه اما یه چیز دیگه ای هست که نمیزاره من اون چیزو بهتون بگم .در واقع چیزی که هست اینه که اون چیز خیلی مهمه و من نمیتونم اون چیزه مهمه به شماها بگم ولی تلاش میکنم اون چیزو یه جوری چیز کنم بهتون بگم
چیز چیز چیز شده موسوی گوز پیچ شده
سلام
بی ادبی از سر وری این حکومتیا میباره،یقینا واژه ” شرم ” برای اینا معنی نشده است.
دقیقا تنها کار برای مقابله با این حرف های صد من یه غازه این مزدورا بی تفاوتی بودن نسبت بهشون هست.دوستان سعی کنیم تا به هیچ وجهه جوابشون رو ندیم چون در شان ما نیست با این افراد دهن به دن بشیم،مجبوریم از ادبیات اونا استفاده کنیم بعد دیگه فرق ما و اونا چی میشه؟بزارین تا قیام قیامت چرت و پرت بگن،آخرش که معلوم میشه کی حق بود و کی ناحق
یا حسین،میرحسین
آخه مشکل اینجاست که جوابی ندارین بدین.چون جواب ندارین اراجیف گل هم میکنید
جواب ابلهان خاموشیست!
بيا با شور و شرر تو شهر شب آتيش كنيم
توي شطرنح زمون پليديها رو كيش كنيم
رنگ شبهاي سياهو مثل رنگ روز كنيم روزهاي تكراري رو به روز كنيم
هركدوم يه شعله شيم ستاره شيم رو سر شهرزمستون زدمون آفتاب بهاره شيم
اگه آتيش شب ظلمو ميشكنه واسه چهارشنبه سوري با قلبامون بادستامون روكشيم گر بگيريم شراره شيم
پیش به سوی چهارشنبه سوری……
دوستان سبز چهارشنبه سوری پس از حرکت های پراکنده به سمت میدان انقلاب حرکت کنید…
به اطلاع کلیه دوستا ن سبز لجنی میرسونم که سه شنبه با تمام قوا در میدون انقلاب و…… حاضر میشیم چون زندانها خالی شده ونیاز به زندانی داریم پس منتظر تون هستیم تشریف بیارید.
این یارو تاج زاده میگفت لجنی ها قراره سه شنبه که میان بیرون دی گه به خونه هاشون بر نگردن و تا اخر سال توی خیابونا بمونن.والا من یکم تعجب کردم آخه این کارا به شما نمیاد یعنی جربزه ی اینجور کارهارو ندارید.
سه شنبه میبینمتون بی شمارها
رزمنده و در صف جهاديم هنوز
نابود گر ظلم و فساديم هنوز
سوگند به روح قدسي روح خدا
ما ياور احمدي نژاديم هنوز
روز بسیار خطرناکی خواهد بود
روزی که مردم شروع به فکر کردن کنند
دوستان لطفا مستند “به اسم کهریزک” را دانلود و مشاهده کنید
مرگ بر دیکتاتور
——————————–
امسال هم گروهی از فعالان سبز از مردم دعوت کردهاند تا در آخرین پنجشنبهی سال، خانوادهی شهیدان سبز را تنها نگذارند. آنها روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه را «روز ایستادگی» نامگذاری کردهاند و از همگان خواستهاند تا در این روز، در سه برنامه پیشنهادی زیر حضور یابند:
- حضور بر سر مزار شهدای راه سبز ایران و ابراز همراهی و همدردی با خانوادهی شهدا
- روشن کردن شمع در محلهها و بر سر هر کوچه و خیابان در ساعت ۶:۳۰-۷:۳۰ بعدازظهر
- حضور در پشتبامها در ساعت ۱۰ شب برای الله اکبر گفتن شبانه
——-
مرگ بر خامنه ای و خانواده اش
با سلام
لطفا در این طرح نیز شرکت فرمایید
با تشکر
همسر ناصر حجازی پس از ورود تابوت ناصر خان به استادیوم آزادی برای دقایقی كوتاه به سمت یكی از دروازه ها رفت و برای لحظات كوتاهی به یاد همسرش درون دروازه ایستاد.
سلام.
با توجه به اینکه در ماه خرداد قرار داریم ، و این ماه ، خصوصا 22 خرداد زمان یاد آوری حماسه خرداد های پیشین است ، بر آن شدیم تا برای تاکید هرچه بیشتر این حماسه ، فضای رسانه ای را به رنگ این روز در آوریم لذا تصمیم بر طراحی” لوگوی 22 خرداد” مخصوص قرار دادن در گوشه وبلاگ ها گرفتیم.
از شما دوستان خواهشمندیم که در صورت تمایل کد این لوگو را در وبلاگ خود قرار دهید.
http://22khordad90.blogspot.com/
سلام.من وب شما را کامل دیدم اینجور که معلومه شما از این آدم هایی هستید که با کارای دیگران پوز میدید.خودتون جرات نوشتن یک شعار را ندارید راه می افتی تو خیابان ها از شعار هایی که دیگران با هزار زحمت نوشتن عکس میگیرید کلاسش را واسه خودتان میزارید.ولی من مثل یه مرد راه می افتم تو خیابان و هرجا دلم بخواد مینویسم.یا نهایت کارتون اینه میپری سر کوچتون یه شعار مینویسی و سریع میپری تو خونتون..دیدگاه من که اینه .دوست دارم جواب منا بدید تا روشن بشم.
رزمنده و در صف جهاديم هنوز
نابود گر ظلم و فساديم هنوز
سوگند به روح قدسي روح خدا
ما ياور احمدي نژاديم هنوز